Dragi copii, vă invităm să vă completaţi şi să vă consolidaţi cunoştinţele de matematică rezolvānd cu ajutorul calculatorului diferite probleme.
Veţi beneficia de multiplele avantaje ale prezentărilor computerizate:
- volumul mare de informaţii studiate pe unitatea de timp;
- posibilitatea vizualizarii figurilor geometrice utilizānd diferite tehnici de animaţie, inclusiv imagini tridimensionale;
- modul interesant şi atractiv de prezentare a informaţiilor;
- accesul la informaţii īn mod gradual.

Va prezentam cateva programe pentru cei care doresc sa faca primii pasi in programarea in limbajul C++.
Daca doriti, aveti posibilitatea sa studiati crearea paginilor WEB in HTML si programarea calculatoarelor utilizand limbajul Java Script.
Aveti la dispozitie si o serie de subiecte si bareme de rezolvare date la olimpiadele de matematica.
Lectiile sunt preluate si adaptate de pe site-ul: https://www.w3schools.com/
SUCCES!


Cerinţe software (minime):
- sistemul de operare WINDOWS (cel putin WIN' 98);
- rezolutia recomandata: 1024x768, vizualizarea textului: View/Text Size/Smaller (din meniul browserului Internet Explorer);
- Internet Explorer 6.0, sau un alt browser care poate vizualiza fisiere de tip *.swf si cele de tip *.co;
- īn cazul īn care nu aveţi un astfel de browser, atunci pentru fisierele de tip *.swf este necesar programul FLASH PLAYER. Acest program se poate instala din directorul KITT (programul flashplayer7_winax.exe) sau automat şi īn mod gratuit de pe INTERNET īn cateva minute. Conecaţi-vă la INTERNET şi start!
- pentru a vizualiza fişirele de tip *.co trebuie să instalaţi programul cult3dpi.exe pe care īl găsiţi pe INTERNET.


::Cuprins::


::Programarea in Java Script
O. Subiecte+bareme de la diferite concursuri de matematica: ::Descarca arhiva!::
1. Un exemplu de pagina web: ::Descarca arhiva!::
2. Un exemplu de aplicare a css-ului: ::Descarca arhiva!::
3. Lectii Java Script (1): ::Descarca arhiva!::

::Programarea in C++
1. Notiuni teoretice minimale: ::Start!::
2. Notiuni teoretice si exemple incepatori: ::Start!::
3. Aplicatii practice INTERACTIVE, incepatori: ::Start!::
4. Aplicatii practice, incepatori: ::Start!::
5. STRINGURI: prelucrarea sirurilor de caractere: ::Start!::
6. FUNCTII: definirea si utilizarea functiilor in C++ ::Start!::
7. MATRICI: prelucrarea tablourilor bidimensionale in C++ ::Start!::


::Lecţii de matematică: suport teoretic, probleme tratate computerizat (clasa a V-a). ::Start!::
::Lecţii interdisciplinare: biologie şi fizică (clasa a VII-a). ::Start!::
::Geografia Asiei: probleme de geografie; (clasa a VII-a). ::Start!::
::Carte frumoasă, cinste cui te citeşte: activităţi şi probleme; (clasele I-VIII). ::Start!::
::Fizică interactivă: suport teoretic, probleme tratate computerizat (clasa a VI-a). ::Start!::
::Introducere in Web Design : informaţii, probleme tratate computerizat (clasa a VII-a). ::Start!::

::Calcule cu numere naturale ::clasele IV, V::. ::Start!::
::Fracţii: studiul fracţiilor ordinare ::clasele IV, V:: ::Lectia 1:: ::Lectia 2:: ::Lectia 3::
::Probleme practice de matematică: aplicaţii practice ale matematicii (clasele V-VIII). ::Start!::
::Ecuaţii: studiul ecuaţiilor (clasele V-VIII). ::Start!::
::Geometrie interactivă, clasa a VI-a: suport teoretic, probleme tratate computerizat ::Start!::
::Geometrie interactivă, clasa a VII-a: suport teoretic, probleme tratate computerizat ::Start!::
::Studiul geometriei de clasa a VIII-a::Probleme de paralelism şi perpendicularitate::Probleme de coliniaritate īn geometria plană::Simetrii: (clasele VII, VIII)::Start!::
::Distanţe: studiul distanţelor īn spaţiul euclidian (clasele VII-VIII). ::Start!::
::Metodica: metode de rezolvare a problemelor de aritmetica. ::Start!::
::Perpendicularitate: studiul perpendicularităţii īn spaţiul euclidian (clasa a VIII-a). ::Start!::
::Lecţie de dirigenţie: comunicarea cu familia şi calitatea stilului de viaţă (clasele V-VIII). ::Start!::


::Pentru īnchiderea aplicaţiei, acţionaţi simultan tastele ALT şi F4::